هئیت ژیمناستیک شهریار
هئیت ژیمناستیک شهریار

هئیت ژیمناستیک شهریار

اطلاعیه

کلاس بازاموزی ژیمناستیک مخصوص مربیان محترم این رشته روز جمعه مورخ 92/12/2 ساعت 10 صبح در باشگاه شهید کیانی برگزار میگرد.

برگزاری همایش ژیمناستیک به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهریار


به گزارش روابط عمومی هیئت ژیمناستیک همایش ژیمناستیک به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مورخ 92/11/18 ساعت 10 صبح با حضور رییس اداره ی ورزش وجوانان (جناب اقای عبدالوند) و اقای علی محمدی یکی از اعضای شورای شهریار و دیگر مدیران ومسئولین مربوطه و همچنین مربیان محترم این رشته در باشگاه انقلاب شهریار برگزار شد.  ادامه مطلب ...

رقابت های ژیمناستیک به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

رقابت های ژیمناستیک به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.
یک دوره مسابقات ژیمناستیک هنری بزرگداشت دهه فجر در شهر کامیاران برگزار می شود.
 
 
 
به نقل از علی اکبر  وکیلی مسئول هیئت ژیمناستیک کامیاران به مناسبت بزرگداشت دهه فجر یک دوره مسابقات ژیمناستیک هنری در هر دو بخش بانوان و آقایان در این شهر برگزار خواهد شد. این رقابت ها 15 بهمن ماه و در محل خانه ژیمناستیک برگزار می شود. وی افزود : همچنین همایش ویژه ژیمناستیک در تاریخ 18 بهمن در همین محل برگزار می شود.
 
5 بهمن 1392
 

مناسبت دهه فجر برگزار می شود


 

جشنواره سراسری ژیمناستیک در استان البرز

 

جشنواره سراسری ژیمناستیک در استان البرز برگزار می شود.

رییس هیأت ژیمناستیک استان البرز ضمن بیان این خبر طی گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک افزود : در نظر داریم جشنواره سراسری ژیمناستیک را با حضور خانواده های نونهالان و نوجوانان در محل خانه ژیمناستیک شهر کرج برگزار کنیم. کمال تشکر ادامه داد : این جشنواره نیمه دوم بهمن ماه و به مناسبت بزرگداشت دهه فجر با حضور حدود 500 نفر از ورزشکاران آینده ساز و خانواده های آنان برگزار می شود. اجرای حرکات نمایشی ، تبلیغ سطح بندی و انجام حرکات پیشرفته توسط قهرمانان ترامپولین و ایروبیک ژیمناستیک از جمع برنامه هایی است که در این جشنواره به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد. وی خاطرنشان کرد : از مسئولین ورزشی استان و فدراسیون نیز دعوت به عمل آمده تا در این مراسم شرکت کنند.

 

6 بهمن 1392