هئیت ژیمناستیک شهریار
هئیت ژیمناستیک شهریار

هئیت ژیمناستیک شهریار

اطلاعیه برگزاری کلاس مربیگری ایروبیک ژیمناستیک آقایان


 

اطلاعیه برگزاری کلاس مربیگری ایروبیک ژیمناستیک آقایان


یک دوره کلاس مربیگری ایروبیک ژیمناستیک درجه 2 آقایان در تهران برگزار خواهد شد .

 در همین رابطه از سوی فدراسیون اطلاعیه ای صادر شده که طی آن نکات و مواردی به شرح زیر در نظر گرفته شده است: نظر به اینکه فدراسیون ژیمناستیک در صدد است کلاس مربیگری درجه2  ایروبیک ژیمناستیک ویژه آقایان  را بصورت سراسری از صبح روز شنبه مورخ 93/8/3 لغایت عصر روز پنجشنبه  مورخ 93/8/8 در  تهران-خانه ژیمناستیک برادران شهید آذرپی برگزار نماید , لذا مقتضی است مسئولین محترم ذیربط با توجه ویژه به موارد مشروحه ذیل حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 93/5/12 نسبت به ارسال اسامی واجدین شرایط آن استان حداکثر 10 نفر به همراه فیش واریزی اقدام نمایند .

بدیهی است مسئولیت عدم توجه به مفاد مشروحه ذیل متوجه آن هیات خواهد بود .

1-دارا بودن کارت مربیگری درجه 3 با حداقل سه سال سابقه پس از تاریخ صدور کارت و یا پس از قبولی در دوره درجه 3

2 -حداقل سن 21 سال

3- دارا بودن گواهی شرکت در دو دوره پیش نیاز کلاس های ارتقاء مربیگری (یک مورد کارگاه تخصصی-عملی و یک مورد کارگاه دروس تئوری-نظری 16 ساعتی)

4- دارا بودن کارت بیمه ورزشی معتبر به نام فدراسیون یا هیات ژیمناستیک استان الزامی است .

5- دارا بودن کارت عضویت ( طرح عضوگیری )  فدراسیون الزامیست .

6- دارا بودن کارت داوری درجه 3  ایروبیک ژیمناستیک  الزامیست .

7- معرفی نامه از هیات ژیمناستیک استان مربوطه الزامیست .

نکته مهم کامل بودن مدارک داوطلبان است که بایستی به دقت مطالعه شده و دقیقا رعایت شود و چنانچه بندهایی از شرایط را نداشته باشند می توانند از طریق هیات های ژیمناستیک استانی و با شرکت در دوره های مربوطه (کلاس های داوری درجه 3 ایروبیک ژیمناستیک ، کارگاه های مرتبط با دروس تئوری –شانزده ساعته و  .. .) موانع شرکت خود در کلاس های ارتقاء را هموار نمایند.

8- واریز مبلغ 1/400/000 ریال به حساب 0105899059009 بانک ملی به نام فدراسیون ژیمناستیک بابت فقط ورودیه کلاس حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 93/5/12

9- تصویر کارت ملی , شناسنامه و 2 عکس جدید 3 در 4 الزامیست .

10- فتوکپی مدرک تحصیلی الزامیست .

11- داوطلبان توجه داشته باشند که در صورت قبولی در کلاس فقط بخش تخصصی و عملی را با موفقیت پشت سر گذارده و الزاما بایستی در صورت نداشتن مدرک لیسانس تربیت بدنی و یا کارت درجه 2 مربیگری یکی دیگر از ورزش های دارای فدراسیون رسمی , در کلاس های تئوری ویژه مربیگری درجه 2 که زیر نظر بخش آموزش ادارات کل ورزش و جوانان استان ها برگزار می گردد , شرکت و گواهی مربوطه راکه به امضاء اداره کل رسیده برای صدور کارت ارسال نمایند .

12-کلاس در محل خانه ژیمناستیک برادران شهید آذرپی واقع در تهران –خ دکتر مفتح –ضلع جنوبی مجموعه ورزشی شهید شیرودی ( خ ورزنده ) برگزار می گردد .

13- اسکان به عهده فدراسیون و ایاب و ذهاب و تغذیه به عهده شرکت کنندگان خواهد بود .

14- زمان دوره 6 روز کامل بوده که عصر روز قبل از آن ورود داوطلبان و پس از پایان کلاس و حداکثر صبح فردای امتحان خروج داوطلبان خواهد بود . در خصوص اسکان داوطلبین  ، الزامی است روز قبل از ورود با جناب آقای عباس بیداریان به شماره  09122466485  تماس حاصل شده و هماهنگی لازم به عمل آید.

15- مبلغ کلاس اعلام شده فقط جهت ورودیه بوده و قبول شدگان پس از اعلام نتایج بایستی مبلغ  600/000 ریال  نیز جهت صدور کارت به حساب 0105899059009 بانک ملی به نام فدراسیون ژیمناستیک واریز نمایند که این مهم به غیر از دارا بودن کارت عضویت می باشد .

16- اولویت شرکت در دوره اول ، زمان ثبت نام داوطلبان و واریز مبلغ ورودیه تعیین شده به حساب 0105899059009 سیبای بانک ملی به نام فدراسیون ژیمناستیک خواهد بود . لیکن نکته مهم تر از آن دارا بودن معرفی نامه از سوی هیات ژیمناستیک استان مربوطه مبنی بر همکاری مستمر و منظم داوطلب با هیات می باشد.

به عبارت ساده چنانچه داوطلبی ثبت نام خود را انجام داده  و مبلغ ورودیه را هم پرداخت  نماید اما در زمان برگزاری کلاس فاقد معرفی نامه هیات استان باشد،  امکان حضور در دوره را از دست خواهد داد.

مدیریت ثبت نام و هماهنگی امور دوره های فوق الاشاره در بخش آقایان جناب آقای علی عزیزی 09351880287 می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.